»Prioriteta sekcije za promet na OZS-ju je varnost v cestnem prometu, ki pomeni skrb za življenja naših voznikov in vseh udeležencev v prometu, ter takoj za tem pretočnost, ki nam omogoča eksistenco.«
»Podpiramo prostovoljno božičnico. Dejstvo pa je, da je 20.500 podjetij v preteklem letu poslovalo negativno. Kako bodo ta podjetja izplačala božičnico? Poleg tega imamo za dve milijardi evrov veliko luknjo v proračunu, vlada pa se lahkotno zadolžuje za predvolilne bombončke.«
»Odločitev o obvezni božičnici ne more priti tako rekoč čez noč. Naj vlada najprej razbremeni gospodarstvo, da bomo lahko izplačali božičnico. Smo prvi, ki želimo nagraditi svoje zaposlene, ampak potrebujemo za to pogoje. Če je dobiček v podjetju, potem lahko nagrajujemo zaposlene. Če dobička ni, potem tudi nagrad ni mogoče izplačati.«
»Z božičnico potiskamo v nelagoden položaj podjetja, ki bodo izplačala nižje zneske. Želi vlada delati razkol med zaposlenimi in delodajalci? Božičnica ne sme in ne more biti obvezna.«
»Niti enega problema v našem sektorju nismo rešili v preteklem letu. Zahtevamo, da se naših osem ključnih zahtev realizira v 30 dneh, sicer bomo primorani organizirati proteste in ustaviti državo.«
»Zbor prevoznikov skličemo takrat, ko smo stisnjeni do konca v kot, ko več ne zmoremo, ko nekako ni dialoga z državo, ga ne najdemo. Mi pa postajamo nemočni, nekonkurenčni, izgubljamo trge, ne zdržimo več tega bremena in terjamo od države, da nam ustvari pogoje, da bomo konkurenčni, da bomo obstali na slovenskem trgu, da bomo ostali na evropskem trgu, da bomo preživeli.«
»Država od prevoznikov zahteva zeleni prehod, ki je ključen za trajnosti razvoj, a so do okolja prijaznejše tehnologije za sektor prevozništva trenutno finančno in tehnično težko dostopne.«
»Poudaril je, da ima Slovenija strateško lego, ki bi omogočala razvoj logistike, a se ta potencial zaradi zapletenega umeščanja logističnih objektov v prostor ne izkorišča.«